ی آنتی زایون

ی آنتی زایون

امام خامنه ای : اسرائیل باید نابود شود و نابود خواهد شد . ( 90/11/14 )

باعرض سلام و ادب .
به وبلاگ آنتی زایون (ضد صهیون ) خوش آمدید .


استفاده از مطالب وبلاگ بدون ذکر منبع بلامانع است البته در صورتی که مطلب عنوان شده در پست ، منبع نداشته باشد .
http://antizion.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
نویسندگان
پیوندهای مذهبی

حرف حساب

دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۱۹ ب.ظ

حجت الاسلام رسایی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: نشریه هتاک فرانسوی به رسول خدا توهین می‌کند و بعد از آن نخست‌وزیر فرانسه بعد از جلسه هیات دولت این تصویر توهین‌آمیز را رو به دوربین‌ها می‌گیرد. همچنین دولت فرانسه از آن نشریه حمایت مالی می‌کند. تصویری توهین‌آمیز که در تیراژی پنج میلیون نسخه به پنج زبان به چاپ می‌رسد و توزع می‌شود. 

وی افزود: متأسفانه در این شرایط وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اول با یک جانی به نام جان کری پیاده‌روی می‌کند و بعد می‌گوید آقای کری پیشنهاد کرد که من به فرانسه بروم آن هم درست در زمانی که دولت فرانسه از این هتاکی در حال حمایت بوده است. ما را چه می‌شود؟ کجاست عزت، کجاست غیرت؟

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس‌جمهور گفت: آقای روحانی اگر مجله هتاک شارلی ابدو به جای تصویر توهین‌آمیز رسول خدا (ص) کاریکتاتور رییس‌جمهور ایران را کشیده بود و دولت فرانسه از آن کاریکاتور حمایت کرده و نخست‌وزیر ملعون فرانسه آن را به سمت دوربین‌ها گرفته بود، باز هم شما اجازه می‌دادید که وزیر امور خارجه‌تان به فرانسه برود؟ ملت ایران آیا آقای ظریف نباید عذرخواهی کند؟ 

رسایی افزود: برادر نماینده‌ای می‌گوید در زمان پهلوی، آمریکایی‌ها اجازه نمی‌دادند که شاه با سفیر ما ملاقات کند اما در این ۳۵ سال ما کشوری شده بودیم که وزیر ما اجازه ملاقات به رییس‌جمهور آمریکا نمی‌داد. در این دو سال چه شده که افتخار ما این است که با شیطان بزرگ قدم بزنیم؟ والا اگر بمیریم جا دارد. 

به آقایون بگویید بین «مهدی نوروزی» و «جان کری» یکی رو انتخاب کنند. حافظ امنیت ملی برای من، امثال مهدی نوروزی‌اند. 

 

حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری عضو هیأت رییسه مؤسسه روایت سیره شهدا با اشاره سخنی از امام خمینی(ره) گفت: ایشان فرمودند که اگر دشمن بخواهد در برابر دین بایستد، ما در برابر دنیای آنها خواهیم ایستاد، امت اسلامی طاقت جسارت به ساحت مقش اهل بیت(ع) را ندارد، به همین دلیل است که 1400 سال به سبب مصیبت های آنان بر سر و سینه می زنند.

حجت الاسلام ماندگاری با بیان این که مذاکرات اشکالی ندارد، خاطرنشان کرد: ما با تبعیت از رهبر عظم انقلاب با مذاکرات مخالفی نداریم اما قدم زدن با افراد پلید و در آغوش گرفتن هتاکان را نمی پذیریم، مسؤولان در آخرت باید جواب خون شهدا را بدهند.
 
وی با اشاره به ضرورت برخورد قاطعانه با عاملان هتاکی گفت: غیرت دینی اقتضا می کند که سفیر فرانسه احضار کرده و تهدید به بسته شدن سفارت فرانسه در ایران شود؛ مسؤولان به جای ترس از تحریم های آمریکا، باید از تحریم های خداوند بترسند.
 
 
  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۱/۰۶
  • ۹۸۶ نمایش
  • ۸۸۶ بازدید
  • زینب دباغ

نظرات (۵)

  • خادم الشهداء
  • بسم الله الرحمن الرحیم 
    با پوستر / letter4u
    به روز هستیم 
    حتما سر بزنید و نظر فراموش نشود 
    http://ammar-g.blog.ir/
    سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) صلوات فراموش نشود.
    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسم..
    بعضی وقتا بعضی کارها رو خیلی زودتر از آنکه باورمون بشه باید جواب بدیم...
    سلام
    متن تصویر خیلی قشنگ بود
    پاسخ:
    سلام
    ممنون.
    ++++

    سلام علیکم

    در خدمتم با فرهنگ عمومی چیست؟
    پاسخ:
    ممنون

    علیکم سلام

    خدمت میرسم..
    قطع رابطه‌ی سی‌وچند ساله با آمریکا این پیام را برای جهانیان دارد که می‌توان بدون ارتباط و بدون دوستی با دولت ایالات متحده، به حیات خود ادامه داد و هر روز هم به پیشرفت جدیدی دست یافت. و این همان چیزی است که آمریکایی‌ها را آزار می‌دهد چون آنها از «الگوشدن» ایران برای سایر کشورها واهمه دارند و به هر ترتیب ممکن، قصد دارند ابهت ایران را بشکنند!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی