ی آنتی زایون

ی آنتی زایون

امام خامنه ای : اسرائیل باید نابود شود و نابود خواهد شد . ( 90/11/14 )

باعرض سلام و ادب .
به وبلاگ آنتی زایون (ضد صهیون ) خوش آمدید .


استفاده از مطالب وبلاگ بدون ذکر منبع بلامانع است البته در صورتی که مطلب عنوان شده در پست ، منبع نداشته باشد .
http://antizion.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
نویسندگان
پیوندهای مذهبی

یا امام رضا

شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۰۷ ب.ظ

 

 مولودی با صدای حاج محمود کریمی

دانلود

.........................

یادم میاد بچه بودم تا میومدم تو حرمت

 شلوغی دور ضریحت رو می دیدم

رو دوش یکی می رفتم

 به ضریحت می رسیدم

 به پنجره ات می چسبیدم

وقتی پایین می اومدم می خندیدم

پیش همه به خودم می بالیدم

داد میزدم که من آقام رو بوسیدم

 

 

 

 

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۶/۱۵
  • ۷۷۷ نمایش
  • ۶۵۱ بازدید
  • زینب دباغ

امام رضا

نظرات (۱۷)

  • محمدعلی حسینی
  • سلام ...

     

    امام رضا علیه السلام برای چه کسانی دعا می کنند ؟ آیا برای همه شیعیان هم دعا می کنند ؟

     

    با دو داستان کوتاه و زیبا در مورد دعای امام رضا برای دیگران  علیه السلام  به روز هستم...

     

    میلاد امام رضا علیه السلام مبارک

    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    عیدتون مبارک
    سلام عیدتون مبارک التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    عیدتون مبارک
    میلادش بر عاشقانش مبارک...
  • مسافر88 آرام
  • سلام
    عیدتون مبارک

    امام رضا (علیه السلام) فرمودند:

    مَنْ جَلَسَ مَجْلِساً یُحیَی فیه أمْرُنا, لَمْ یَمُتْ قَلبُهُ یَوْمَ تَمُوتُ القُلُوبُ

    هر که در مجلسی بنشیند که در آن امر ما [اهل بیت] احیا شود،
      قلبش نمی‌میرد ،
    در روزی که همه قلبها می میرند.

    ( بحار الأنوار، ج 49، ص 90)


    روزی دلتون
    دعامون کنین
    اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
    پاسخ:
    سلام
    ممنون همچنین
    بسیار زیبا بود

    ان شاالله..
    حاجاتتون روا ان شاالله..

    سلام .

    میلاد امام رض ( علیه السلام) برشما مبارک

    پاسخ:
    سلام
    ممنون همچنین.
  • محمدرضا حاجی جباری
  • سلام علیکم
    میلاد امام رضا مبارک
    با طرحی در این رابطه بروزم. سر بزنید
    یاعــلی مدد
    پاسخ:
    سلام
    ممنون همچنین.
    خدمت میرسم
  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • مگذار مرا دراین هیاهو، آقا / تنها و غریب و سربه زانو آقا
    ای کاش ضمانت دلم را بکنی / تکرار قشنگ بچه آهو آقا

    عیدتون مبارک
    پاسخ:
    ممنون بانو
    عیدت مبارک
    میلاد سلطان عشق مبارک

    یاعلی
    پاسخ:
    ممنون همچنین.
  • خادم الشهداء
  • بسم الله الرحمن الرحیم 
    میلاد حضرت شمس الشموس مبارک 
    با پوستر / نعمت بزرگ ایرانی ها 
    به روز هستیم 
    منتظر حضورتان هستیم 
    http://ammar-g.blog.ir/
    یا علی
    پاسخ:
    خدمت میرسم
    عیدتون مبارک
    میلاد امام رضا(علیه السلام) مبارک.
    پاسخ:
    ممنون همچنین.
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    میلاد امام رئوف بر شما بزرگوار مبارک
    عیدی شما از امام رضا علیه السلام :
    « سُئِلَ الرِّضا(علیه السلام) عَنِ السِّفْلَةِ فَقالَ(علیه السلام):مَنْ کانَ لَهُ شَىْءٌ یُلْهیهِ عَنِ اللّهِ ».
    از امام رضا(علیه السلام) سؤال شد:
     سفله کیست؟
    فرمود: آن که چیزى دارد که از [یاد] خدا بازش دارد.
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
    پاسخ:
    سلام
    ممنون همچنین
    عیدی بسیار خوبی بود ممنون
  • محمد علی رنجبر طزنجی
  • سلام

    عجب سعادتی داشتیم

    "داد میزدم که من آقام رو بوسیدم"
    پاسخ:
    سلام
    عیدتون مبارک
  • سرباز گمنام حریم ولایت
  • ولادت عالم آل محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) مبارک.
    پاسخ:
    متشکرم
    سلام خوبی؟
    چند روز پیش یکی از دوستانم سایت زیر رو بهم معرفی کرد که باهاش تبادل لینک کنم من فکر کردم تاثیری نداره ، ولی بعد از این که وبلاگم رو توی این سایت و سایت های شبیهش لینک کردم هر روز بازدید وبلاگم زیاد میشه. خواستم این سایت رو به تو هم معرفی کنم . حتما تبادل لینک کن چون لذت وبلاگ نویسی توی آمار بالاست.
    http://www.free-links.ir/
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
    ولادت آقا اما رضا رو تبریک میگم:)
    پاسخ:
    ممنون . 
    اللهم ارزقنا حرم ...
    پاسخ:
    ان شاالله روزیت بشه..
    یا امام رضا
    غلام کوی تو هستم مرا به کس مفروش
    پاسخ:
    ممنون از حضورتون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی