ی آنتی زایون

ی آنتی زایون

امام خامنه ای : اسرائیل باید نابود شود و نابود خواهد شد . ( 90/11/14 )

باعرض سلام و ادب .
به وبلاگ آنتی زایون (ضد صهیون ) خوش آمدید .


استفاده از مطالب وبلاگ بدون ذکر منبع بلامانع است البته در صورتی که مطلب عنوان شده در پست ، منبع نداشته باشد .
http://antizion.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
نویسندگان
پیوندهای مذهبی

مداحی زیبا فارسی عربی در رثای حضرت زهرا (س)

شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۳:۴۶ ب.ظ

 

دریافت

 

یا لَحُزنٍ طالَ

آه از اندوهی طولانی

فیه دَمعی سالَ

که اشک چشمم در آن جاری شد

فَبأَحزانی أَنوحُ لکِ یا زهراءُ

ای زهراء! با اندوه‌هایم برای تو نوحه‌سرایی می‌کنم

جَفنی الأوّاه

چشم من پر از آه و ناله‌ است

شاکراً للهِ

در حالی‌که خدا را شکر می‌کنم

إنّنی صِرتُ مُحِبًّا لَکِ یا حوراءُ

من دوست‌دار تو شده‌ام، ای حوراء!

أنتِ مَعناً لِبُکای

تو مقصود گریه‌ام هستی

و لَکِ یَعلو نِدای

و ناله‌ام تنها برای تو بلند می‌شود

سَیِّدتی لکِ الفداءُ

ای سرور من، فدای تو باد

أنا و أمّی و أبای

جان من و مادرم و پدرم

لَکِ دارٌ فی قَلبی

تو در دلم خانه کرده‌ای

مَعَ دَمی یَجری حُبّی

عشق من با خونم جاری است

واویلا

امَّ ابیها یا زهرا

ها أنا مَن ثارَ

من کسی هستم که قیام کرد

فی مَدَی الأعصارِ

در طول زمان‌ها

ضدَّ طاغوتِ الزمان ِ ضدَّ الاستکبارِ

علیه طاغوت‌ زمان و علیه استکبار

شیعةُ الکرّارِ

شیعیان حیدرکرار

دائماً أَحرارٌ

همواره آزاده هستند

ما نَهاب ُالموتَ رُغمَ الظلمَة ِو النّارِ

ما با وجود تاریکی و آتش از مرگ نمی‌هراسیم

بِصفاءٍ و وَفاءٍ

با صفا و وفاداری

بِحُضورٍ و وِلاءٍ

با حضور در صحنه و ولایت‌مداری

جِئتُ أُواسیکِ دَماً

آمدم تا با خون تو همدردی کنم

یابنتَ خَیرِ الأوصیاءِ

ای دختر بهترین اوصیاء

لَکِ دارٌ فی قَلبی

تو در دلم خانه کرده‌ای

مَعَ دَمی یَجری حُبّی

عشق من با خونم جاری است

واویلا

أمَّ أبیها یا زهرا

 

منبع

 

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۲/۱۲/۲۴
  • ۷۹۴ نمایش
  • ۶۲۸ بازدید
  • زینب دباغ

نظرات (۸)

  • معصوم منتظر
  • سلام علیکم..
    ایام تسلیت میگم.
    من یه وب نوپادارم اگر صلاح دونستید برای تبادل لینک اطلاع بدید.
    عاقبتتون بخیر.
    پاسخ:
    سلام
    شهادت حضرت زهرا سلام الله رو تسلیت میگم

    ایام شهادت حضرت مادر سلام الله تسلیت باد.التماس دعا


    پاسخ:
    تسلیت میگم ... حجاتتون روا ...التماس دعا
    شهادت مظلومانه بهترین همسر دنیا، مهربانترین مادر دنیا، سرور همه زنان دنیا، ولایتمدارترین مسلمان دنیا، اسوه ائمه را به همه عاشقان تسلیت می گم...
    ای کاش می شد رهرو واقعی اش باشیم...
    پاسخ:
    شهادت حضرت زهرا سلام الله رو تسلیت میگم
    ما بی خیال سیلی مادر نمیشویم

    ممنون دانلود کردم و لذت بردم

    خیلی خوبه که متنش رو گذاشتید

    التماس دعا

    پاسخ:
    خواهش میکنم بانو.
  • خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
  • بسم الله الرحمن الرحیم

    سلام علیکم

    میانه روی به روز است با "برای داشتن تعطیلات مفید،نظر شما چیست؟"

    التماس دعا

    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسم ان شاالله..
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • سلامم خواهری..خوبی؟

    این روزا دعام کن....
    پاسخ:
    سلاااااام ....متشکرم تو خوب باشی من خوبم.


    چشم ... حتما ان شاالله..

    سلام دوست گرامی

    یکی از مسائلی که درباره عید نوروز مطرح است این است که آیا این روز مقارن با عید غدیر قمری است یا خیر؟ برای حل این مسئله، مطلب کوتاه زیر را مطالعه کنید و بعد خودتان نتیجه مقاله را به صورت آنلاین با مبدل تاریخ محاسبه نمایید.

    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسم ان شاالله..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی